مدیران ویرا در حوزه منابع انسانی چه خدماتی به شما ارائه می کند؟

1. انجام امور استخدامی و تشکیل پرونده پرسنلی

کسب و کارها باید برای تمامی پرسنل خود پرونده های پرسنلی تهیه کنند، ما در تیم منابع انسانی مدیران ویرا برای پرسنل فعلی شما و پرسنلی که جدیدا به کسب و کار شما اضافه می شوند، به صورت کاملا حرفه ای تشکیل پرونده می دهیم. در این مرحله کلیه مستندات و مدارک پرسنل و ضامنین و همچنین اسناد تضمین و فرم های اداری تکمیل و به صورت سیستمی و تحت وب در اختیار شما قرار گذاشته می شود.

2. تنظیم و عقد قرارداد با پرسنل

قرارداد بستن با پرسنل یکی از موارد حیاتی و مهم هر کسب و کاریست که بی توجهی به آن میتونه عواقب ناخوشایندی در پی داشته باشه. ما بر اساس میزان ریسک شما کارفرمای گرامی، با پرسنل قراردادهای ماهانه، فصلی، شش ماهه و یا یک ساله تنظیم میکنیم. لازم به ذکر است تمامی قراردادها بر اساس آخرین دستورالعمل های قانون کار تهیه و تنظیم می گردد.

3. محاسبه و تنظیم حقوق و دستمزد ماهانه

باتوجه به سیستمی و بی خطا بودن محاسبات حقوق و دستمزد سامانه مدیران ویرا، علاوه بر محاسبه حقوق و مزایای قانونی می توانید هر گونه مزایا یا کسورات منعطفی رو برای هر یک از پرسنل لحاظ نمایید تا با بالاترین دقت و کوتاه ترین زمان ممکن به صورت سیستمی محاسبه و در اختیار شما قرار گذاشته شود.

◄ برخی از قابلیت های سیستم حقوق و دستمزد سامانه مدیران ویرا:

قابلیت محاسبه حقوق و مزایای قانونی

قابلیت ثبت مساعده و کسر آن به صورت اتوماتیک

قابلیت ثبت وام پرسنلی و کسر اقساط به صورت اتوماتیک

قابلیت ثبت و محاسبه مرخصی های ساعتی و روزانه

و ده ها امکانات دیگر

4. تنظیم و ارسال گزارشات لیست بیمه تامین اجتماعی

لیست بیمه تامین اجتماعی کسب و کار شما به صورت ماهانه بر اساس آخرین قوانین و مقررات سازمان مربوطه تنظیم و ارسال می گردد. علاوه بر آن کلیه قوانین و مقررات و تکالیف بیمه ای مربوطه در قالب جلسات مشاوره به اطلاع شما کارفرمای گرامی می رسد.

5. ارسال لیست مالیات حقوق به سازمان امور مالیاتی

بی شک شرط پذیرش هزینه های حقوق و دستمزد توسط سازمان امور مالیاتی، ثبت گزارشات حقوق و دستمزد پرسنل در سامانه امور مالیاتی و پرداخت مالیات حقوق ماهانه هست. این مورد به صورت ماهانه و بر اساس قوانین و مقررات توسط تیم ما انجام می گردد.

6. انجام عملیات تسویه حساب با پرسنل

پروسه تسویه حساب با پرسنلی که قطع همکاری شده یک امر واجب برای هر کسب و کاری هست که حتما بایستی با دقت و حساسیت بالا طی بشه تا سازمان متحمل ضرر و زیان هایی از سوی اداره کار و سازمان تامین اجتماعی نشه ما در این مرحله عملیات تسویه حساب رو به صورت کاملا اصولی و قانونی برای پرسنلی که با آنها قطع همکاری شده انجام خواهیم داد.

7. شرکت در جلسات و هیات های حل اختلاف پرسنلی

پیگیری امورات اداری پرسنل، کار تخصصی و نیازمند دانش مربوطه هست علاوه بر آن ممکنه بسیار زمانبر هم باشد. تیم تخصصی ما در صورتی که بابت پرسنل شما نیازمند حضور در ارگان های دولتی باشد با برنامه ریزی قبلی حاضر و اقدامات و دفاعیه های لازم را ارائه و تا حصول نتیجه پیگیری های لازم را انجام خواهند داد.

در حال حاضر خدمات منابع انسانی در شهر های اهواز و شیراز ارائه می شود و بزودی در سایر کلان شهر های کشور امکان برخورداری از این خدمات مهیا می شود.
هزینه خدمات منابع انسانی بستگی به تعداد پرسنل شاغل در کسب و کار شما دارد.  طبیعتا هرچقدر که تعداد پرسنل شاغل  کمتر باشه هزینه خدمات نیز کمتر هست.
اطمینان یابی از کیفیت خدمات حق مسلم هر کارفرمایی هست. در هنگام تشکیل جلسه حضوری اولیه، علاوه بر انجام مانور آموزشی فرآیند اجرای خدمات در سامانه مدیران ویرا، نمونه کارها نیز خدمت شما ارائه خواهد شد تا اطمینان لازم کسب گردد.